środa, 22 kwietnia 2015

Youtuberzy

23.04











Hej sorry że nie pisałam przez dwa dni ale trochę nie miałam czasu
8 w dzień kobiet tata zabrał mnie z siostrą i mamą na lody a wczoraj kończyłam o 15.45
a potem miałam zajęcia dodatkowe dobra wracając do tematu
ostatnio koleżmaka mnie pytała jaka jest dziesiątka polskich najbardziej popularnych youtuberów
no więc jeśli was eż to ciekawi to poprostu polecam ten post
dobra
10 NAJPOPULARNIEJSZYCH POLSKICH YOUTUBERÓW:
#1  SA Wardega
#2 Abstrachuje TV
#3 reZigiusz
#4 Stuu Games
#5 5 sposobów na...
#6 Blowek
#7 Niekryty Krytyk
#8 skkf
#9 Prosto TV
#10 ROJOV13

YOUTUBERZY krórych ja znam:
reZiegiusz
Banshee
5 sposobów na
JDombrowsky
Matura to bzdura
SerafinTv

Andegrand.pl

TomoNews Poland

Ja oczywiście nie reklamuje ich tylko uważam że są dobrzy.
Nie wiem czy jutro uda mi się coś wstawić bo mam zajęcia dodatkowe
ale bardzo się postaram.
Jeśli post się podobał łapki w górę Luzacki  Świetnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz