poniedziałek, 15 czerwca 2015

charlie charlie

Hej sorry że długo nic nie wstawiałam ale miałam strasznie napięty
grafik egzamin karate, imieniny, treningi i turniej trochę ciężko było
mi się wyrobić


Dobra ale wracając do tematu charlie charlie
to rzecz bądź ktoś który zawładnął myśleniem
osób mniej więcej w moim wieku.
Polega to na tym że robisz krzyż na kartce
w każdym z tych ,, kwadracików " które
ci wychodzą wpisujesz 2x tak 2x nie
i kładziesz na środek ołówek zadajesz pytanie
i kręcisz.

Mówiąc szczerze do według mnie jest największy
######## jaki może tylko być no jest 50% szans że ci wyjdzie
tak i 50% że nie co zadasz pytanie ,, czy kiedykolwiek  umrę?? "
i wyjdzie ci nie no to co będziesz nie śmiertelny???
no jasne że umrzesz no przecież nikt nie jest nieśmiertelny.

Ja nie wieżę w takie rzeczy typu paranormalne( duchy i.t.p )



POZDRO GOGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz