piątek, 1 maja 2015

MÓJ DZISIEJSZY DZIEŃ

Rano mniej więcej o dziesiątej babcia przyszła żeby mnie
obudzić a że zazwyczaj śpię odkryta a mam nie samowite
łaskotki babcia stwierdziła że mnie po łaskocze no i przez nią
spadłam z łóżka kiedy zeszłam na dół to myślałam
że jak zawsze w dni wolne śniadanie będzie na mnie
czekać ale się niestety myliłam no i musiałam poczekaćponad godz
na śniadanie bo mama piekła dla nas chleb ( jestem uczulona na
pszenicę i nie mogę jeść zwykłego chleba ) po śnuadaniu nic ciekawego
się nie działo sprzątam w pokoju po obiedzie pojechałam
na wycieczkę rowerową po mojej wsi nie zdawałam sobie sprawy
że tu jest tak pięknie po 4 godz wycieczce wróciłam do domu
i postanowiłam dzisiaj napisać nowego posta
mam nadzieje że się spodobał
DO ZOBACZENIA GOGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz