czwartek, 14 maja 2015

Wykorzystuję Pomysł nr.1


Hej ostatnio koleżanka mnie męczy żebym napisała nowy post
i stwierdziłam że napiszę o tym jak zostałam fanką R5 czy też Rossa
Lyncha.
No więc tak wchodziło dopiero Auostin i Ally po jakimś czasie był
to mój ulubiony serial zauważyłam też że jak Auostin (Ross) zaczyna
śpiewać bądź mówić serce zaczyna mi bić mocniej i zaczynam się
coraz bardziej wsłuchiwać wtedy postanowiłam się dowiedzieć
nieco o nim i dowiedziałam że należy do zespołu R5 włączyłam
ich na yt (youtubie) i spodobało mi się potem zaczęłam kolekcjonować
plakaty i tp.

CZTERY MOJE ULUBIONE

#1 SMILE




#2 FORGET ABOUT YOU



#3 ONE LAST DANCE




#4 HEART MADE UP ON YOU




MAM JESZCZE INNE ULUBIONE ALE WYBRAŁAM CHYBA NAJLEPSZE CO DO TEJ OSTATNIEJ PIOSENKI TO TRZEBA PRZEWINĄĆ DO NAPISU TYTUŁU BO GADAJĄ PRZEZ
PONAD 1,30 MIN.



MAM NADZIEJĘ ,ŻE SPODOBAŁ SIĘ POST
BO DŁUGO MYŚLAŁAM
CO DO TEGO POMYSŁU NAPISAĆ
WKRÓTCE POJAWI SIĘ POST JAK TO SIĘ STAŁO ŻE ZAŁOŻYŁAM
BLOGA


POZDRO GOGO xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz