czwartek, 7 maja 2015

Piosenka dla Anonimowy








Piosenka dla Anonimowy :


,, Serce mi zaraz wyskoczy "

1. Muszę uważać jak jestem przy tobie,
bo zaraz mi serce wyskoczy z klatki
czuję, że zakochuję się


Ref. Wybacz mi, że przy tobie zachowuję
się jak głupek
po prostu nie chcę cie stracić
i naszych relacji
po prostu zakochałem się w tobie


2.  Postaram się żeby to za dużo nie zmieniło
żebyśmy się dalej przyjaźnili ale z
czasem serce mi wyskoczy z klatki
coraz bardziej się w  tobie zakochuje


Ref. Wybacz mi, że przy tobie zachowuję
się jak głupek
po prostu nie chcę cie stracić
i naszych relacji


MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ SPODOBA NAPISZ PROSZĘ
CZY JEST FAJNA CZY TEŻ NIE ZROZUMIEM KAŻDĄ
ODPOWIEDŹ
POZDRO GOGO xD
po prostu zakochałem się w tobie

1 komentarz:

  1. Jest idealna. Zacznij to sprzedawać czy coś xD

    OdpowiedzUsuń